Gathering and analyzing DATA from DATABASE, please wait...

Pages

Friday, January 21, 2011

P Interview Kat IIC..


              Pada hari Selasa yang lalu iaitu 18 Januari 2011, aku telah dikejutkan dengan ... (ceh.. sala mood)... group aku telah p ke International Islamic College di Batu Caves.. Semalamnye, lagi la aku pelik plus blur. tiba-tiba aku dipanggil oleh DUA dak perempuan ni kat sebelah pagar hostel aku nih.. Tiba-tiba ajak p cari company untuk ditemuduga. "hah, sejak bila kita satu group nih??"... dengan nada pelik sikit. ye lar.. aku baru je bangun n baru je mandi. keluar dari dorm tu je de dak perempuan nih. terus p cari company. cam mimpi je mase tu. ah.. layan jela. kalau mimpi pun jap lagi sedar la aku. hahaha.. okeh2.. masuk topik balik..

             Lepas kelas jer kiteorang gerak ke IIC tuh.. dalam jam 4 petang cam yang dijanjikan oleh kakak yang manis tuh.. heheh.. (yeker? ye kan je...).. memang agak penat la sebab SATU hari aku tak tido.. naik gila gak time tuh.. pengangkutan cam biasa la.. kak NURUL NATASHA BINTI MOHD IDRIS yang sponsor.. baik tak dia nih?? opss.. lupa pula.. aku group dengan  NOR MULIANA BINTI ABDUL SAMADFATEN NORSURAYA BINTI SLIM, NURUL AINI BINTI KATMAN n t'msuk driver kiteorang td. heheh.. okeh.. sampai je kat sana tuh kiteorang p kat office admin kat tingkat satu.. lama gak la nak tunggu untuk dilayan nih.. untung la dak perempuan nih.. ade kawan nak bercerita.. aku ni seorang je lelaki. mane adil.. asal buat group je mesti aku seorang je lelaki.. susah gak nak berkomunikasi dengan dorang nih.. dah la aku pemalu. (ye ea) hehehe.. agak2 beberapa puluh minit gitu baru la kami dilayan.. terus p kat library dorang. agak besar gak la library dorang nih.. 

Surat kebenaran lorh.. eh.. ye ker...
                  Lepas tu kiteorang pun start la temuduga tu.. aku agak pelik gak.. soalan english tapi kakak tu balas dengan melayu.. hahaha.. bukan ape.. dak ni dah setuju nak buat dalam melayu.. yang temuduga dak2 perempuan ni je.. aku ni ape la gak kann.. semenjak kes aku menggigil time presentation hari tu.. aku pun tak tau kenapa aku tiba-tiba boleh jadi penakut time presentation.. okeh.. masuk topik balik.. kerja aku time ni jadi CAMERAMAN je.. rekod temuduga ni.. agak lenguh gak la tangan aku pegang kamera nih.. 40 minit lebih tu.. adei.. dah la kena pegang DUA kamera pula tu.. tapi dalam tempoh temuduga tu ade gak la aku buat jahat sikit. hehehe.. tapi gambar tu dah dipadam..alaaa.. hehehe.. habis je temuduga tu kami p semula ke office admin tuh.. 

Kalau dah namanya cameraman memang tak habis2 la kerja snap pic nih..


                 Ambil apa2 bahan yang diperlukan... pash tu minta cop.. n kemudian sesi bergambar dengan kakak tuh.. hehehe.. adeh.. pash ni kerja aku meng'edit' video tu lagi.. dah la laptop aku dah start buat hal.. apa2 pun hari ni memang penat n besh.. lawak terselit dalam kerja nih.. hahaa.. agak2 dalam jam 5 lebih petang gitu baru kiteorang sampai kat UNIKOP nih..

Wajah2 orang yang berkenaan.. :P

Part nih aku tensyen sikit.. =,="


Blog My-E3CAM
...is easy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...