Gathering and analyzing DATA from DATABASE, please wait...

Pages

Saturday, December 25, 2010

Berhenti Keja Suda~~


Hari ni adalah hari terakhir aku keja kat Pizza Hut Plaza Juta ni.. rase best gak la.. selama ni aku tahan jer.. agak susah dan agak memenatkan gak la keja kat sini.. dah lame aku tunggu saat ni. hehehe.. sepatutnya aku kuar 20/12 tapi manager minta aku kuar 26/12.. bla2 aku pun setuju jela.. malas nak berdebat dengan manager lagi.. kang dia ungkit macam2. payah lagi aku nanti.. hehehe.. selama aku keja kat sini macam2 pengalaman aku dapat n dugaan yang menimpa diri aku ni.. tahan je.. tetiap hari mandi hujan.. b'panas.. tahan lapar.. tahan ngantuk.. heheh... kena skema lagi.. adui.. yang paling aku tak tahan time busy tu.. kena buat sendiri la.. dah la aku ni rider baru.. tau pun sikit2 je.. bantai syak la.. pa2 pun semua tu pengalaman amat berguna bagi aku.. susah senang nak dapatkan 1 sen je.. mulai hari ni.. aku cuti~ hehehe.. tapi utk beberapa hari je.. pas 5 hari gitu aku balik kolej.. huu...

Blog My-E3CAM
...is easy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...