Gathering and analyzing DATA from DATABASE, please wait...

Pages

Sunday, January 16, 2011

Statistik Orang Yang Remove Aku (FACEBOOK)


          Beberapa bulan yang lalu aku de buat kaji selidik pasal jumlah friend aku kt FB ni.. before ni aku memang de perasan perubahan drastik jumlah kawan aku kat FB ni.. so aku ambil keputusan untuk selidik benda ni hari2.. aku just senyap je.. online.. refresh.. tengok jumlah kawan aku.. dalam satu hari boleh dikatakan aku online 5 jam untuk pantau benda yang leceh ni.. tapi bagi aku tak leceh kot.. kalau ya tak suka bagitahu la aku.. boleh gak aku ubah ape yang tak patut.. n kalau nak remove pun sound2 aku dulu.. tak la susahkan aku cari n kenal pasti sape yang remove aku.. susah tau.. aku tak pakai apa2 perisian untuk memudahkan kerja mencari ni..
      
          Hingga ke hari ni aku buat kajian tu.. n setakat ni aku buat kesimpulan bahawa sekurang2nya ada SATU atau DUA orang yang remove aku dalam satu hari yang mana buat friends list aku tak berganjak jumlahnya walaupun aku bekerja keras add orang.. ceh..apa pun aku cukup trasa gak la.. takpe.. aku tak paksa korang untuk kawan dengan aku yang hina ni.. tapi aku ingat gak jasa korang yang remove tak sound2 aku ni.. senarai orang tu dah dikenalpasti.. pas ni aku jadi jahat sikit.. sorry la kalau aku tak tolong orang yang tersenarai tu ye.. korang dah remove aku dari kawan korang so bermakna korang yang buang aku sebagai kawan korang.. kalau dah berbuat demikian kenapa perlu korang cari aku untuk tolong korang selesaikan masalah? okeh..

       Aku tak panjangkan lagi cerita yang agak menyedihkan ni.. kalau statistik ni meningkat lagi, maybe aku buat keputusan untuk tinggalkan dunia FACEBOOK iaitu dengan deactive akaun aku.. sure pas tu korang akan aman dari pemantauan aku .. heheh..

Persahabatan yang bakal putus akibat keikhlasan hati yang palsu..


Blog My-E3CAM
...is easy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...