Gathering and analyzing DATA from DATABASE, please wait...

Pages

Thursday, January 20, 2011

Dak Ijat Kene Warning! (FACEBOOK)


           Pernahkah anda dapat amaran sebegini? kalau pernah tahniah la.. sebab aku belum pernah dapat warning cam ni lagi.. huahaha! n kenapa aku buat post camni? sebab member sebilik aku dah kena warning oleh FACEBOOK.. lebih kurang camni la amaran dia tuh.. dalam bahasa malaysia.. kesian dia kann.. dia bukan buat benda tak baik kat FACEBOOK nih.. dia cuma nak sebarkan link BLOGSPOT yang baru dia buat petang tadi.. hahaha.. dia buat sebab dia nampak aku dok asyik ekjas blog aku kot.. oleh kerana dia terlampau khusyuk dengan post link dia kat wall orang dan page orang, dapat la amaran sedemikian.. pergh.. mesti tensyen giler kann.. heheh.. apa2 pun aku sokong IZZAT dalam proses dia buat blog nih.. good luck la bro.. 

Ternyata Izzat seorang yang serius dalam kerjanya... heheh..
               Oh ye.. kalau korang nak tengok blog dier ni boleh la klik link kat bawah ni.. semoga korang terhibur n dapat ilmu pengetahuan yang bermanfaat.. ;)


p/s: Sorry yer ijat post sal ko.. heheh.. nak kasi ko femes bha ni.... :P

Blog My-E3CAM
...is easy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...