Gathering and analyzing DATA from DATABASE, please wait...

Pages

Saturday, January 15, 2011

Program Kemahiran Insaniah 1/2

            Hari ni program Kemahiran Insaniah (K.I) part 1 telah berjaya dilaksanakan. Ceramah pagi ni bermula pada pukul dalam 10 pagi gitu kot.. sebelum ceramah ni mula bekfes dulu.. ni wajib ek.. heheh.. Agak kacau la program ni sebab mase hujung minggu orang nak berehat or keluar jalan2 dengan member n bagi yang expert keluar dengan awek.. hehehe... okeh.. tjuk ceramah pada hari ni ialah KOMUNIKASI.. kalau salah tegur ek.. sebut je pasal ceramah, ramai yang mengeluh.. pergh.. confirm tido lagi pas nih.. tapi rasenye tiada yang tido kot.. ceramah ni lain dari yang lain.. tak tau la bagi korang..

Izzat tengah mesej mama dier.. :P

Sempat lagi bergambar jap. weih.. ust. tengah ceramah tu...
              Ceramah ni dikendalikan oleh Sir Azam n Ust. Mat Said.. klu Sir Azam yang handle memang besh la.. banyak aktiviti yang dia buat.. ngantuk pun boleh hilang.. tak tau la bagi orang yang de penyakit ngantuk tegar.. heheh.. 1st kiteorang kena buat beberapa group.. kira2 ade 9 group la.. aku dapat group 7.. pash buat group kiteorang pun diberi sekeping kertas.. buat moto n yeal group.. pergh.. time ni aku masih blur.. ya2 kann jer.. kan senang.. hahaha.. moto group kami ialah "MAJULAH UNIKOP UNTUK UiTM".. heheh.. pelik jer rasenye.. group2 lain tak kurang lebih kreatif dorang nih.. macam2 gaya n moto yang dipersembahkan.. wah..




        Video kat atas ni video group terakhir.. malu2 kucing lagi member seorang nih.. hahax... sorry kalau video ni kurang jelas ea.. video ni aku curi2 ambil.. skodeng la katekan.. jangan marah ye orang yang de kat dalam video ni.. peace!! ..2nd aktiviti kiteorang plak, insaf skit la dibuatnye.. ramai2 menghayati... okeh.. 3rd kalau tak silap aku tulis kat kertas ape perkara yang lepas kita rase menyesal tu kot.. pash dah siap tulis renyuk kertas tu n buang.. yela.. perkara yang lepas kita ambil ikhtibar n jangan ulangi perkara yang pernah kita lakukan dahulu.. betul ke tak? hahah.. 4th plak aktiviti kiteorang ialah peluk teman n mengingati or menasihati mereka.. fuh.. part ni ramai dak perempuan nangis.. aku dengan geng aku tak tau pe la kami buat.. ingatkan member kerja bel tu jangan lupa siapkan la.. ape la.. haizz..  part yang paling best aku dapat peluk member n Sir Azam peluk aku.. pergh.. tak sangka doe.. Sir Azam bagi pesanan time dia peluk tu.. aku angguk2kan je..


               Video kat atas ni pula video member group aku nangis.. heheh.. tutup muka pula dia.. sorry upload video kau nangis ek Qistina.. Peace!! .. ade lagi video lain tapi semua ada masalah teknikal.. nanti aku baiki benda tu.. kalau ade masa la.. okeh.. last kot.. aktiviti susun gambar.. disini kiteorang tak boleh bercakap.. kena bisu.. kalau cakap, habis la.. ada sebahagian dari gambar tu sengaja diselitkan dimana2 group lain.. kami kena cari n minta bahagian yang hilang tu. kalau dah jumpa tak boleh bercakap doe.. pandai2 la buat bahasa isyarat.. heheh.. group kami dapat puzzle yang payah n pelik.. n faham2 jela.. group kami paling last siap puzzle.. adoiyai.. pas dah habis semua tu, Sir Azam buka la beberapa video untuk dipertontonkan oleh kami.. ceh.. Ade la sedikit pengetahuan n pengajaran yang diterima dari ceramah hari ni.. esok lain lagi.. adoi.. bangun awal lagi... =,="

p/s: Sorry kalau de kesilapan dalam post ni... 

Blog My-E3CAM
...is easy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...