Gathering and analyzing DATA from DATABASE, please wait...

Pages

Thursday, February 3, 2011

Drbook2u.com Bukanlah Diasaskan Oleh Dr Rozmey

WTH.. ape xkne nih.. countdown dh tmat tp website blum dilancarkan lagi..

                Uits.. apa dah jadi dengan website Drbook2u.com nih.. countdown dah tamat.. tapi website still cam tu gak.. ker dorang lupa nak lancarkan.. heheh.. setelah aku kaji dari pelbagai sumber.. baru aku dapat tau lebih terperinci lagi pasal website nih... sebenarnya website nih bukan diasaskan oleh Dr Rozmey.. domain tersebut dimiliki oleh Muhd Aniff.. buktinya? macam2 kot aku dapat..

Pihak berkenaan menyangkal tentang website ini diasaskan oleh Dr Rozmey..
Ni lagi.... Dr Rozmey baru dalam proses nak buat..
             Okeh.. dah abis cerita pasal pengasas drbook2u.com nih.. sekarang aku nak share pasal kenapa website tu tak dilancarkan lagi.. (pada waktu 3 Feb 1229 hrs).. dorang kate ada masalah la.. dorang nak update la.. nak testing samada berfungsi dengan baik la.. sebabnye ramai yang nak join website nih.. maybe dorang rase nih Dr Rozmey punya kot sebab tu la ramai nak join.. aku rasa pas drbook2u buat pengakuan tiada dah kot nak join.. hehehe...


           Ramai yang tak puas hati dengan website nih.. ada yang sanggup tunggu dari subuh semata2 nak join benda nih jer.. haizz.. bila dah jadi camni ramai la yang dah tak puas hati.. maki memaki pun terjadi la.. cian Dr Rozmey nih.. tak bersalah pun.. dia yang kena.. ni la orang melayu zaman sekarang.. asyik nak jatuhkan bangsa sendiri jer...

Page palsu yang dibuat  oleh pihak yang sengaja menjatuhkan Dr Rozmey..
         Okeh.. maybe tu jela kot.. aku pun tak nak cerita panjang sebenarnya.. akteli aku pun tunggu gak.. tapi tak la aku kecewa.. just nak buat review jer.. last2 aku buat review camni.. ngeh3.. k la.. chow...

p/s: Tunggu lagi website nih.. cam gempak jer.. nama domain pun dorang nak tukar.. nak buang perkataan "book".. agak2 apa la nama domain drg ni yer... 


Blog My-E3CAM
...is easy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...